Welkom in Zuidhorn, Wonen, Winkelen, Westerkwartier

Telefoneren kun je leren!

Door : Conntact
Datum : 3 september 2025
Hilly bij conntact

Of je nu behoort tot de boomer-generatie of Gen Z, er is altijd ruimte om je vaardigheden te verbeteren en nieuwe technieken aan te leren. In deze rubriek vind je regelmatig praktische tips die je direct kunt toepassen in je dagelijkse telefoongesprekken.

Telefoontip #8 Vermijd vaktaalwoorden en intern gerichte woorden in je antwoord 
Realiseer je dat jouw antwoord voor jou bekend terrein is: het is jouw vakgebied!
Maar het antwoord is vaak minder of zelfs niet bekend voor je beller. Vermijd onbegrip van je beller en let op je woordgebruik. Sluit aan bij wat je beller begrijpt.

 

Ben je na het lezen van deze tip nieuwsgierig naar meer?

Wil jij (of jouw medewerkers of jouw leerlingen) leren hoe je het meest effectief een ‘koud acquisitiegesprek’ voert, een goed sollicitatiegesprek voor een stageplek voert of ongedwongen offertes na kan bellen? Vind je het wellicht lastig om te gaan met klachten of lastige klanten aan de telefoon? Heb je bel-angst?

Conntact geeft telefoontrainingen en communicatietrainingen, zowel in groepsverband, individueel als ook ‘incompany’ bij u in het bedrijf.

Wilt u meer weten over onze trainingen of heeft u een specifieke vraag?

De telefonie- en communicatietrainingen van Conntact:
#Persoonlijke training (voor bedrijven en particulieren)
#Efficiënter telefoneren 
#Omgaan met klachten 
#Meer omzet uit offertes 
#Ook incompany trainingen

» Ontvang de mini gids "Telefoneren kun je leren" 

Neem gerust contact met ons op via 085 – 76 06 140, stuur een » e-mail, of bezoek onze » website 

 





Columns Zuidhorn