Of je nu behoort tot de boomer-generatie of Gen Z, er is altijd ruimte om je vaardigheden te verbeteren en nieuwe technieken aan te leren. In deze rubriek vind je regelmatig praktische tips die je direct kunt toepassen in je dagelijkse telefoongesprekken.
Telefoontip #10  Met tussentijds samenvatten, blijf je in contact met je beller
Samenvatten kan op twee niveaus: op inhoud en op emotie. Beide niveaus hebben het doel om de beller te laten weten dat jij hem begrijpt. Bij een complexe vraag is tussentijds samenvatten een middel om te zorgen dat jullie allebei weten waar het over gaat.
Ben je na het lezen van deze tip nieuwsgierig naar meer?
Wil jij (of jouw medewerkers of jouw leerlingen) leren hoe je het meest effectief een ‘koud acquisitiegesprek’ voert, een goed sollicitatiegesprek voor een stageplek voert of ongedwongen offertes na kan bellen? Vind je het wellicht lastig om te gaan met klachten of lastige klanten aan de telefoon? Heb je bel-angst?
Conntact geeft telefoontrainingen en communicatietrainingen, zowel in groepsverband, individueel als ook ‘incompany’ bij u in het bedrijf.
Wilt u meer weten over onze trainingen of heeft u een specifieke vraag?
De telefonie- en communicatietrainingen van Conntact:
#Persoonlijke training (voor bedrijven en particulieren)
#Efficiënter telefoneren 
#Omgaan met klachten 
#Meer omzet uit offertes 
#Ook incompany trainingen
» Ontvang de mini gids "Telefoneren kun je leren"
Neem gerust contact met ons op via 085 – 76 06 140, stuur een » e-mail, of bezoek onze » website