Al enige tijd zijn er veranderingen te constateren bij Albert Heijn Zuidhorn. Sinds de overname van het bedrijf door de GHretail groep van Pieter Bijlsma waait er een andere wind. Zo wordt o.a. het bezorgen niet meer actief onder de aandacht gebracht.
Ook is het vertrouwde advertentie bord bij de entree weggehaald.
Op dit bord stonden de advertentie zoals; gratis jonge poesjes af te halen en z.g.a.n i.z.g.s t.e.a.b. een wc, u kent ze wel.
In plaats daarvan is een reklame bord gekomen wat de bezoeker moet verleiden tot de aanschaf van een of ander product.
Aangezien webmaster graag even dat soort advertenties mag bekijken schrok hij wel even en vroeg aan Wilma bij de service balie of meer mensen het bord missen.
Volgens Wilma valt dat wel mee, "ongeveer 5 keer per week komt daarover een vraag" zegt ze. "Het merendeel van de advertentie gaat toch via internet".
Webmaster wil daarom gelijk even op de mogelijkheid wijzen dat bezoekers van deze site ook gebruik kunnen maken van de »"digitale markt" om gratis jonge poesjes af te laten halen en z.g.a.n i.z.g.s t.e.a.b. wc's aan te bieden.
17-08-2010 WIZ