Welkom in Zuidhorn, Wonen, Winkelen, Westerkwartier

‘Klant eerst’ wordt beloond

14 januari 2022    Zuidhorn-nieuws
Koopman op 3e plaats in categorie ‘Meest klantgerichte bedrijf van Nederland in de sector Goederenvervoer’
Bedrijfsbezoek koopman ovgz (24)

Op basis van het onderzoek van het Amsterdam Centre for Business Innovation naar de 1000 beste dienstverleners van Nederland, staat Koopman op de 3e plaats genoteerd in de categorie ‘Meest klantgerichte bedrijf van Nederland in de sector Goederenvervoer’ in de publicatie van de Management Team 1000 2021.

Bij Koopman draait het om klanten. Klanten worden gezien als partners. Vanuit die verbondenheid wordt door een pro-actieve inzet toegevoegde waarde geboden met betrouwbare diensten en oplossingen. ‘Hoe kom je als bedrijf op de 3e plaats als meest klantgericht bedrijf van Nederland in de categorie Goederenvervoer? Kort en krachtig; als Koopman hebben we dit in de genen zitten en is het onderdeel van onze visie: klant eerst. Toekomstbestendige relaties bouw je op door te geven en te nemen. Dit is met de klanten ook zo. “In alles betrouwbaar zijn” is dan geen loze kreet meer, maar zal in de praktijk zichtbaar zijn’, aldus Harm Koopman, Directeur Cargo Logistics bij Koopman.
 

‘Natuurlijk gebruiken wij hier ook gereedschap voor. Voorbeelden zijn om samen met de klant een LEAN traject of een besparingsprogramma op te zetten. De uitkomst hiervan is vaak dat beide partijen operationeel en financieel voordeel hebben en het is tevens een middel om duurzaam te ondernemen door bijvoorbeeld samen te werken aan CO2 reductie.’

Koopman General Cargo levert klanten in de Benelux een prima maatpakket voor het vervoer van één enkele colli tot meerdere volle vrachten per dag. Met een eigen vloot voertuigen en een goede positie in het TransMission netwerk, brengt dit altijd een passende oplossing. ‘Na het totale proces in kaart te hebben gebracht met de klanten gaan we een passende en voordelige logistieke oplossing bedenken. In de praktijk kan het uitwerken dat een deel van de goederen rechtstreeks geleverd worden, dedicated uitgereden worden of via ons eigen netwerk lopen. Hiermee is altijd het optimale proces gegarandeerd.’


‘En het belangrijkste hebben we nog niet genoemd; we doen het samen met loyale en gedreven mensen die onze klanten waarderen en die wij zelf zien als belangrijkste onderdeel in het succes van een Koopman.’

Meer nieuws... Tip de redactie...

 

Laatste nieuws

4 mei monument in het Wilhelminapark

1940 – 1945: Opdat wij niet vergeten

24 april 2024    Zuidhorn-nieuws
Zaterdag 4 mei – 19.30 uur: herdenking bij het monument in het Wilhelminapark in Zuidhorn
Lees verder →
Wethouder be schollema

Gemeente Westerkwartier kiest voor toekomstbestendig grondstoffencentrum

24 april 2024    Zuidhorn-nieuws - Gemeente-informatie & Politiek
De gemeente Westerkwartier heeft circulaire ambities die aansluiten bij het Rijksprogramma Nederland circulair in 2050.
Lees verder →
Kermis zuidhorn (1)

Smullen van een suikerspin in ‘t zonnetje

23 april 2024    Zuidhorn-nieuws - fotos
Mooi weer tijdens laatste dag van de kermis
Lees verder →
Boreas duo uit oostum

Rederijkerskamer Eendracht speelt Theater Na de Dam in Zuidhorn

23 april 2024    Zuidhorn-nieuws
‘Kom vanavond met verhalen'
Lees verder →
Gemeentehuis-zuidhorn

Over Vrijheidsmaaltijd, Juni Fietsmaand & Europees Parlementsverkiezing

23 april 2024    Zuidhorn-nieuws - Gemeente-informatie & Politiek
Westerkwartier Gemeentenieuws 23 april 2024
Lees verder →
Ovtw 2024 netwerk (1)

Toeristische ondernemers ontmoeten elkaar (weer eens)

19 april 2024    Zuidhorn-nieuws
ledenvergadering: Podcastpresentatie en levendige discussie
Lees verder →